Overslaan en naar de algemene inhoud gaan

Huis voor tweede keer onbewoonbaar door brand

Huis voor tweede keer onbewoonbaar door brand

Nieuws
20/03/2020

Vorig jaar op 18 maart brak in het huis ook al brand uit. Toen veroorzaakte een oplaadapparaat het vuur. Vandaag, precies één jaar en één dag later, was er opnieuw een brand. De bewoner was afwezig toen het vuur uitbrak. Hij was naar eigen zeggen frietjes gaan halen. Toen hij terugkwam was het kwaad al geschied. Een slecht gedoofde sigaret zette een matras op het gelijkvloers in brand. De smeulende matras zorgde er voor dat ook de rest van de woonkamer vuur vatte.

De brandweer had de brand snel onder controle maar de woning is toch weer onbewoonbaar.

Auteurs: 
Jan Van Maele