Overslaan en naar de algemene inhoud gaan

Huis onbewoonbaar na brand in de keuken

Huis onbewoonbaar na brand in de keuken

Nieuws
19/07/2021

Het waren de bewoners die alarm sloegen. Bij aankomst van de brandweer was de brand, die achteraan de woning in de keuken ontstond, reeds uitslaand. De brandweer had het vuur snel onder controle en kon de aanpalende huizen vrijwaren. De keuken is compleet vernield en het huis is onbewoonbaar verklaard. De drie mensen in het huis werden naar het ziekenhuis overgebracht omdat ze wat rook hadden ingeademd.

Auteurs: 
Jan Van Maele