Overslaan en naar de algemene inhoud gaan

Brand in appartement in De Panne

Brand in appartement in De Panne

Nieuws
19/10/2018

Eén bewoonster van de eerste verdieping werd met een ladder in veiligheid gebracht. Een andere bewoner van de derde verdieping kon zelf het pand verlaten.

Door de rookschade in de gemeenschappelijke ruimten konden de bewoners de nacht niet in hun appartement doorbrengen.

Accidenteel ontstaan

Ook een wagen die in de garage stond liep achteraan ernstige brandschade op. Door de interventie was de Veurnestraat volledig afgesloten ter hoogte van de interventie.Volgens de brandweer is de brand in de garage accidenteel ontstaan.

Auteurs: 
José Tyteca

Volg de Focus en WTV festivalreporter